Ciągniki siodłowe Ciągniki siodłowe
Samochody ciężarowe Samochody ciężarowe
Naczepy i przyczepy Naczepy i przyczepy
Autokary Autokary
Maszyny rolnicze Maszyny rolnicze
Maszyny budowlane Maszyny budowlane
Inne Inne
Lista Lista obserwowanych
(0)
Przejdź do listy pojazdów

 

– KOLOR PANELU REFLEKTORA I ZDERZAKÓW W KOLORZE NADWOZIA

– OSŁONY LUSTEREK W KOLORZE NADWOZIA

– TOALETA

– ZESTAW VIDEO (DVD Actia + PRZEDNI PŁASKI MONITOR Actia 22″)

– DRUGI PŁASKI MONITOR ACTIA LCD 17″

– KAMERA COFANIA

– PODGRZEWACZ WODY (OBOK MIEJSCA PILOTA)

– TYLNE SWIATŁA ZESPOLONE TYPU LED

– ŚRODKOWE ŚWIATŁO STOP TYPU LED

– PRZEDNIE LAMPY ZESPOLONE Z LAMPAMI DO JAZDY DZIENNNEJ LED

– SYGNAŁ BIEGU WSTECZNEGO

– WYKŁADZINA PRZY KIEROWCY, W PRZEJŚCIU I Z TYŁU

– ALARM Z PILOTEM, DWA KLUCZYKI

– DODATKOWO PRZYCIEMNIANE BOCZNE SZYBY

– ELEKTRYCZNIE OTWIERANA SZYBA KIEROWCY

– WINYLOWE ZABEZPIECZENIE W DOLNEJ CZĘŚCI SZYBY

– DOLNE SCHOWKI BAGAŻOWE OTWIERANE I ZAMYKANE PNEUMATYCZNIE

– AUTOMATYCZNIE STEROWANA KLIMATYZACJA Z RECYRKULACJĄ POWIETRZA „HISPACOLD”

– NIEZALEŻNY UKŁAD OGRZEWANIA SPHEROS

– TACHOGRAF CYFROWY

– SYSTEM MONITORINGU CIŚNIENIA I TEMPERATURY (TPMS) KNORR-BREMSE

– KONWEKTOROWE OGRZEWANIE TOALETY

Autokar w bardzo dobrym stanie technicznym.

IRIZAR i4 INTEGRAL

Kategoria M3 klasa II

  1. Dane ogólne / wymiary

Autokar:                                   Irizar

Model:                                      i4

Typ:                                         Integral

Długość:                                    12,2 m

Wysokość:                                 3.53 m

Szerokość:                                2.55m

Ilość osi:                                   2

Ilość miejsc siedzących                55+1 + 10 miejsc stojących

Rok produkcji:                           2020

Układ drzwi:                               1-1-0

Drzwi sterowane elektrycznie z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem i blokadą hamulców gdy są otwarte.

Szyba przednia wielowarstwowa.

Szyby boczne zespolone podwójne, przyciemniane

 

 

 

 

 

 

  1. Układ zawieszenia

Oś przednia:       na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym

Oś tylna:           na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym

Zawieszenie:      z systemem samopoziomującym, sterowanie wysokości pojazdu z kokpitu kierowcy oraz niezależny przechył pojazdu na prawą stronę

 

  1. Wygląd / kolorystyka / materiały

Kolor do wyboru z palety RAL 9003 (BIAŁY)

Lusterka zewnętrzne, zderzaki, osłona chłodnicy w kolorze nadwozia

Felgi aluminiowe Alcoa – Opony 295/80 R22,5

Fotele i4

 

  1. Silnik / układ chłodzenia / układ paliwowy

Silnik:                                       DAF MX 11 240 kW (326 KM) 10,8 l EURO 6

Pojemność zbiornika paliwa:         300L

Komora silnika z dodatkową izolacją wygłuszającą

Klapa komory silnika zamykana na klucz

Złącze diagnostyczne umożliwiające diagnozowanie silnika z zewnętrznego urządzenia diagnostycznego

 

  1. Układ kierowniczy, hamulcowy i jezdny, skrzynia biegów

Wielofunkcyjna kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach

Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego

Hamulce na osi przedniej i tylnej tarczowe, wentylowane .

Układ zapobiegającym blokowaniu kół ABS.

Układ zapobiegający poślizgowi przy ruszaniu ASR.

Układ stabilizacji toru jazdy ESC.

Elektroniczny układ rozdziału sił hamowania EBD

Dodatkowy hamulec Retarder zintegrowany ze skrzynią biegów.

Hamulec przystankowy uniemożlwiający ruszenie z otwartymi drzwiami

Zautomatyzowana 12 stopniowa skrzynia biegów ZF – TRAXON

TPMS – układ kontroli ciśnienia i temperatury kół.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Światła pojazdu / oświetlenie wewnątrz / sygnalizacja dodatkowa

Reflektory Full LED

Światło stop uruchamiane przy załączaniu dodatkowego hamulca Retardera

Reflektory przeciwmgielne

Przyciski „Stop” sygnalizujący przystanek na żądanie/ powiadomienie kierowcy

Oświetlenie komory silnika

Podświetlenie stopni wejściowych do autobusu

Oświetlenie wewnątrz główne i nocne sterowane z kokpitu kierowcy

Oświetlenie głównej przestrzeni bagażowej

Klakson pneumatyczny i elektryczny

 

  1. Wyposażenie

Dwustrefowa klimatyzacja sterowana elektronicznie.

Kompresor klimatyzacji o mocy 47KW

Kamera cofania.

Osobny 7 calowy monitor połączony z kamerami

Lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie

Lusterko wewnętrzne

Lewa szyba kierowcy podgrzewana i otwierana elektrycznie

Tempomat z systemem ograniczającym wzrost prędkości przy stromych zjazdach

Układ blokujący prędkość maksymalną programowany w kierownicy.

Wskaźnik temperatury zewnętrznej w desce rozdzielczej z sygnalizacją temperatury 4oC

Dwa Wyłączniki instalacji elektrycznej (główny rozłączający akumulator, i drugi pozostawiający zasilanie Webasto, tachografu i autoalarm)

Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika Spheros z możliwością programowania 7 dni do przodu.

Zestaw audio + DVD z monitorem 22”

 

  1. Przestrzeń kierowcy:

Pneumatyczny fotel kierowcy dostosowujący się do wagi kierowcy.

Podgrzewany fotel kierowcy

5 punktowa, pneumatyczna regulacja oparcia fotela kierowcy.

Rolety szyby przedniej i bocznej

 

 

 

 

 

 

Skórzana kierownica

Sejf na dokumenty umieszczony pod fotelem kierowcy.

Przygotowanie pod kasę biletową

 

  1. Przestrzeń pasażerska

Dwupunktowe pasy bezpieczeństwa

Półki na bagaż umieszczone nad fotelami pasażerów

Indywidualne oświetlenie, nawiew klimatyzacji oraz

przycisk stop dla każdego pasażera

Zasłonki przy szybach bocznych oraz tylnej

Dwa wyjścia ewakuacyjne w dachu z funkcją manualnego uchylenia

IRIZAR i6S INTEGRAL
1. Dane ogólne / wymiary / konstrukcja
Autokar: Irizar
Model: i6s
Typ: Integral
Długość: 13 m
Wysokość: 3.73 m
Szerokość: 2.55m
Ilość osi: 2
Ilość miejsc siedzących 55+1+1
Rok produkcji: 2018
Przebieg: ok 10 000km
DMC: 19 500kg
Układ drzwi: 1-1-0
Drzwi sterowane elektrycznie z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem i blokadą hamulców gdy są otwarte.
Szyba przednia wielowarstwowa, podgrzewana elektrycznie
Szyby boczne zespolone

2. Układ zawieszenia
Oś przednia: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
Oś tylna: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
Zawieszenie: z systemem samopoziomującym, sterowanie wysokości pojazdu z kokpitu kierowcy oraz niezależny przechył pojazdu na prawą stronę

3. Wygląd / kolorystyka / materiały
Lakier biały
Lusterka zewnętrzne, zderzaki, osłona chłodnicy w kolorze nadwozia
Felgi aluminiowe Alcoa – Opony Continental M+S 295/80 R22,5
Fotele i6+ rozsuwane na bok i rozkładane do tyłu.

4. Silnik / układ chłodzenia / układ paliwowy
Silnik: DAF MX 11 320 kW (440 KM) EURO 6
Pojemność zbiornika paliwa: 670L
Komora silnika z dodatkową izolacją wygłuszającą
Klapa komory silnika zamykana na klucz
Złącze diagnostyczne umożliwiające diagnozowanie silnika z zewnętrznego urządzenia diagnostycznego

5. Układ kierowniczy, hamulcowy i jezdny, skrzynia biegów
Wielofunkcyjna skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
Hamulce na osi przedniej i tylnej tarczowe, wentylowane .
Układ zapobiegającym blokowaniu kół ABS.
Układ zapobiegający poślizgowi przy ruszaniu ASR.
Układ stabilizacji toru jazdy ESC.
Elektroniczny układ rozdziału sił hamowania EBD
Dodatkowy hamulec Retarder zintegrowany ze skrzynią biegów.
Hamulec przystankowy uniemożlwiający ruszenie z otwartymi drzwiami
Zautomatyzowana 12 stopniowa skrzynia biegów ZF – Astronic
TPMS – układ kontroli ciśnienia i temperatury kół.
LDW – asystent pasa ruchu
AEBS – automatyczny system awaryjnego hamowania (radar antykolizyjny)

6. Światła pojazdu / oświetlenie wewnątrz / sygnalizacja dodatkowa
Reflektory LED zintegrowane z światłami LED do jazdy dziennej.
Światło stop uruchamiane przy załączaniu dodatkowego hamulca Retardera
Reflektory przeciwmgielne

Oświetlenie komory silnika
Podświetlenie stopni wejściowych do autobusu
Oświetlenie wewnątrz główne i nocne sterowane z kokpitu kierowcy
Oświetlenie głównej przestrzeni bagażowej
Klakson pneumatyczny i elektryczny

7. Wyposażenie
Dwustrefowa klimatyzacja sterowana elektronicznie.
Kompresor klimatyzacji o mocy 47KW
Kamera cofania.
Podgrzewana przednia szyba
Wykładzina w lukach bagażowych
Osobny 7 calowy monitor połączony z kamerą cofania
Lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie
Lusterko wewnętrzne
Lewa szyba kierowcy podgrzewana i otwierana elektrycznie
Tempomat z systemem ograniczającym wzrost prędkości przy stromych zjazdach
Układ blokujący prędkość maksymalną programowany w kierownicy.
Wskaźnik temperatury zewnętrznej w desce rozdzielczej z sygnalizacją temperatury 4oC
Dwa Wyłączniki instalacji elektrycznej (główny rozłączający akumulator, i drugi pozostawiający zasilanie Webasto, tachografu i autoalarm)
Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika Spheros z możliwością programowania 7 dni do przodu.
Klapy bagażników otwierane pneumatycznie do góry ze sterowaniem z kokpitu kierowcy.
Zestaw audio + DVD Actia
2 monitory – 22„ w przedniej części autokaru i 15„ na środku autokaru
Sypialnia dla kierowcy
Lodówka w przedniej części autokaru.
Dywany w środkowym tunelu, przy ostatnim rzędzie foteli pasażerskich oraz wokół fotela kierowcy
Dodatkowo przyciemniane szyby VG7
Przetwornica 230V + gniazdka

8. Przestrzeń kierowcy:
Pneumatyczny fotel kierowcy dostosowujący się do wagi kierowcy, z ogrzewaniem siedziska i oparcia fotela.
5 punktowa, pneumatyczna regulacja oparcia fotela kierowcy.
Rolety szyby przedniej i bocznej lewej sterowane elektrycznie.
Sejf na dokumenty umieszczony pod fotelem kierowcy.

9. Przestrzeń pasażerska
Dwupunktowe pasy bezpieczeństwa
Skórzane zagłówki w fotelach
Podnóżki przy fotelach dla pasażerów
Siateczki na prasę umieszczone na tylnej części oparcia
Indywidualne oświetlenie, nawiew klimatyzacji dla każdego pasażera
Zasłonki przy szybach bocznych oraz tylnej
Dwa wyjścia ewakuacyjne w dachu z funkcją manualnego uchylenia
Centralny odkurzacz

IRIZAR i8 INTEGRAL
1. Dane ogólne / wymiary
Autokar: Irizar
Model: i8
Typ: Integral
Długość: 12,4 m
Wysokość: 3,98 m
Szerokość: 2.55m
Ilość osi: 2
Ilość miejsc siedzących 51 + 1 + 1

Drzwi sterowane elektrycznie z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem i blokadą hamulców gdy są otwarte. .
Szyby boczne zespolone podwójne fabrycznie przyciemniane VG7

2. Układ zawieszenia
Oś przednia: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
Oś tylna: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
Zawieszenie: z systemem samopoziomującym, sterowanie wysokości pojazdu z kokpitu kierowcy oraz niezależny przechył pojazdu na prawą stronę

3. Wygląd / kolorystyka / materiały
Lakier srebrny metalik
Lusterka zewnętrzne, zderzaki, osłona chłodnicy w kolorze nadwozia
Felgi aluminiowe Alcoa Black
Opony Continental 295/80 R22,5
Fotele i8 rozsuwane na bok i rozkładane do tyłu.

4. Silnik / układ chłodzenia / układ paliwowy
Silnik: DAF MX 11 320KW/440 HP
Pojemność zbiornika paliwa: 510L
Komora silnika z dodatkową izolacją wygłuszającą
Klapa komory silnika zamykana na klucz

5. Układ kierowniczy, hamulcowy i jezdny, skrzynia biegów
Wielofunkcyjna skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
Hamulce na osi przedniej i tylnej tarczowe, wentylowane .
Układ zapobiegającym blokowaniu kół ABS.
Układ zapobiegający poślizgowi przy ruszaniu ASR.
Układ stabilizacji toru jazdy ESC.
Elektroniczny układ rozdziału sił hamowania EBD
Dodatkowy hamulec intarder zintegrowany ze skrzynią biegów.
Hamulec przystankowy uniemożlwiający ruszenie z otwartymi drzwiami
Zautomatyzowana 12 stopniowa skrzynia biegów ZF – Astronic
TPMS – układ kontroli ciśnienia i temperatury kół.
LDWS – asystent pasa ruchu

6. Światła pojazdu / oświetlenie wewnątrz / sygnalizacja dodatkowa
Reflektory w technologii LED ze światłami do jazdy dziennej
Światło stop uruchamiane przy załączaniu dodatkowego hamulca Retardera
Reflektory przeciwmgielne
Przyciski „Stop” sygnalizujący przystanek na żądanie/ powiadomienie kierowcy
Podświetlenie stopni wejściowych do autobusu
Oświetlenie wewnątrz główne i nocne sterowane z kokpitu kierowcy
Oświetlenie głównej przestrzeni bagażowej
Klakson pneumatyczny i elektryczny

7. Wyposażenie
Dwustrefowa klimatyzacja sterowana elektronicznie.
Kompresor klimatyzacji o mocy 47KW
Kamera cofania.
Kamera tylnego wejścia.
Sensor deszczu załączający automatycznie wycieraczki
Czujnik zmierzchu włączający automatycznie światła
Centralny komputer pokładowy z dotykowym ekranem
Lusterka zewnętrzne podgrzewane z elektryczną regulacją.
Lusterko wewnętrzne
Kosze obok fotela kierowcy oraz przy tylnych drzwiach.
Lewa szyba kierowcy podgrzewana i otwierana elektrycznie
Tempomat z systemem ograniczającym wzrost prędkości przy stromych zjazdach
Układ blokujący prędkość maksymalną programowany w kierownicy.
Wskaźnik temperatury zewnętrznej w desce rozdzielczej z sygnalizacją
temperatury poniżej 4oC
Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika Spheros z możliwością programowania 7 dni do przodu.
Klapy bagażników otwierane pneumatycznie do góry ze sterowaniem z kokpitu kierowcy.
Zestaw audio + DVD Bosch Professional.
Nawigacja GPS
Sypialnia dla kierowcy z ogrzewaniem i telefonem do komunikacji z kierowcą.
Lodówka w przedniej części autokaru.
Dwa monitory w przedziale pasażerskim (pierwszy 22’’ drugi 19’’ automatycznie składany)
Uchwyty na Ski-box

8. Przestrzeń kierowcy:
Pneumatyczny fotel kierowcy dostosowujący się do wagi kierowcy, z ogrzewaniem siedziska i oparcia fotela.
5 punktowa, pneumatyczna regulacja oparcia fotela kierowcy.
Rolety szyby przedniej i bocznej lewej sterowane elektrycznie.
Sejf na dokumenty umieszczony pod fotelem kierowcy.
Podgrzewana elektrycznie przednia szyba
Trzecia wycieraczka na przedniej szybie
Zestaw głośnomówiący w technologii bluetooth
9. Przestrzeń pasażerska
Fotele i8 rozkładane i rozsuwane
2-punktowe pasy bezpieczeństwa
Siateczki na prasę umieszczone na tylnej części oparcia
Indywidualne oświetlenie, nawiew klimatyzacji oraz
przycisk stop dla każdego pasażera
Zasłonki przy szybach bocznych oraz tylnej
Dwa wyjścia ewakuacyjne w dachu z funkcją manualnego uchylenia
Podnóżki przy fotelach pasażerskich
Stoliki przy fotelach dla pasażerów
Półeczki nad fotelami pasażerów
Oświetlenie w technologii LED

IRIZAR i6s INTEGRAL
1. Ogólne dane / wymiary
Trener: Irizar
Model: I6S
Typ: integralny
Długość: 12,2 m
Wysokość: 3,73 m
Szerokość: 2,55 m
Liczba osi: 2
Liczba miejsc 49 + 1 + 1
Rok produkcji: 2019
Dopuszczalna masa całkowita: 19,500 kg
Układ drzwi: 1-1-0
Elektrycznie sterowane drzwi z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem i blokadą hamulca po otwarciu.
Wielowarstwowa szyba przednia podgrzewana elektrycznie
Podwójnie oszklone okna boczne, przyciemniane fabrycznie

2. Układ zawieszenia
Oś przednia: z niezależnym zawieszeniem pneumatycznym
Oś tylna: z niezależnym zawieszeniem pneumatycznym
Zawieszenie: z systemem samopoziomowania, kontrolą wysokości pojazdu z kokpitu kierowcy i niezależnym przechylaniem pojazdu w prawo

3. Wygląd / kolory / materiały
Kolor RAL 9003
Lusterka zewnętrzne, zderzaki, kratka w kolorze nadwozia
Felgi aluminiowe Alcoa
Fotele i6 + rozkładają się na bok i rozkładają do tyłu.

4. Silnik / układ chłodzenia / układ paliwowy
Silnik: DAF MX 11 300 kW (408 KM) 10,8 l EURO 6
Pojemność zbiornika paliwa: 470 L.
Komora silnika z dodatkową izolacją akustyczną
Maskę można zamknąć
Połączenie diagnostyczne do diagnozowania silnika z zewnętrznego urządzenia diagnostycznego

5. Układ kierowniczy, hamulce i podwozie, przekładnia
Wielofunkcyjna kierownica regulowana na dwóch poziomach
Hydrauliczne wspomaganie kierownicy
Wentylowane hamulce tarczowe z przodu iz tyłu.
System antywłamaniowy.
System antypoślizgowy przy uruchamianiu ASR.
System stabilizacji ESC.
Elektroniczny rozkład siły hamowania EBD
Dodatkowy hamulec zwalniający zintegrowany z przekładnią.
Hamulec stop, który uniemożliwia uruchomienie, gdy drzwi są otwarte
Zautomatyzowana 12-biegowa przekładnia ZF – Traxon
TPMS – system kontroli ciśnienia i temperatury koła.
LDWS – asystent pasa ruchu.
AEBS – automatyczny system hamowania awaryjnego (radar antykolizyjny)
ACC – aktywny tempomat

6. Oświetlenie pojazdu / oświetlenie wnętrza / dodatkowa sygnalizacja
Reflektory LED ze zintegrowanymi diodowymi światłami do jazdy dziennej.
Światło stopu włącza się po włączeniu dodatkowego hamulca zwalniającego
Światła przeciwmgielne – LED
Przyciski „Stop” sygnalizują kierowcy zatrzymanie w razie potrzeby / powiadomienie
Oświetlenie komory silnika

Podświetlenie na schodach wejścia do autobusu
Oświetlenie wewnętrzne i nocne sterowane z kokpitu kierowcy
Oświetlenie głównego przedziału bagażowego
Klakson pneumatyczny i elektryczny

7. Sprzęt
Dwustrefowy system klimatyzacji sterowany elektronicznie.
Sprężarka klimatyzacji 47 kW
Kamera cofania.
Oddzielny 7-calowy monitor jest podłączony do kamery cofania
Lusterka zewnętrzne ogrzewane i obsługiwane elektrycznie
Lustro wewnętrzne
Wbudowane nadkola – ochrona przed śniegiem i błotem
Lewe okno kierowcy jest ogrzewane i otwierane elektrycznie
Tempomat z systemem ograniczania prędkości na stromych zjazdach
Szybki program blokujący programowany w kierownicy.
Wyświetlacz temperatury zewnętrznej na desce rozdzielczej z sygnalizacją temperatury 4 ° C
Dwa przełączniki do instalacji elektrycznej (główne odłączenie akumulatora i drugi, który opuszcza zasilanie Webasto, tachograf i alarm samochodowy)
Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika Spheros z możliwością zaprogramowania z 7-dniowym wyprzedzeniem.
Pokrywa bagażnika otwierała się pneumatycznie do góry i była sterowana z kokpitu kierowcy.
Zestaw audio + DVD z dwoma monitorami dla pasażerów.
Podgrzewacz wody obok fotela pilota
Lodówka przed autobusem.
Dywany w środkowym tunelu, w ostatnim rzędzie siedzeń i wokół siedzenia kierowcy
Wykładzina cargo
Dostosowanie do montażu pudełka na narty
Odkurzacz centralny na pokładzie

8. Pozycja kierowcy:
Pneumatyczny fotel kierowcy dostosowuje się do ciężaru kierowcy dzięki podgrzewaniu siedzenia i oparciu.
Pneumatyczna 5-punktowa regulacja oparcia siedzenia kierowcy.
Elektrycznie sterowane żaluzje przednie i boczne lewe.
Dokument bezpieczny pod fotelem kierowcy.

9. Przedział pasażerski
Dwupunktowe pasy bezpieczeństwa
Skórzane zagłówki w fotelach
Siatka na prasę z tyłu oparcia
Stolik obok krzesła dla każdego pasażera
Bagażniki nad siedzeniami pasażera
Indywidualne oświetlenie, klimatyzacja i wentylacja
Przycisk stop dla każdego pasażera
Zasłony w bocznych i tylnych oknach
Dwa wyjścia awaryjne w dachu z funkcją ręcznego odchylania
Podnóżki przy siedzeniach pasażera

IRIZAR i8 INTEGRAL
1. Dane ogólne / wymiary
Autokar: Irizar
Model: i8
Type: integral
Długość: 15 m
Wysokość: 3.98 m
Szerokość: 2.55m
Ilość osi: 3
Ilość miejsc siedzących 65 + 1 + 1
DMC: 25,000kg
Układ drzwi: 1-1-0
Drzwi sterowane elektrycznie z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem i blokadą hamulców gdy są otwarte.
Szyba przednia wielowarstwowa podgrzewana elektrycznie.
Szyby boczne zespolone podwójne fabrycznie mocno przyciemniane VG7

2. Układ zawieszenia
Oś przednia: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
Oś tylna: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym

Zawieszenie: z systemem samopoziomującym, sterowanie wysokości pojazdu z kokpitu kierowcy oraz niezależny przechył pojazdu na prawą stronę

3. Wygląd / kolorystyka / materiały
Color biały RAL9003
Lusterka zewnętrzne, zderzaki, osłona chłodnicy w kolorze nadwozia
Felgi aluminiowe Alcoa Black
Photo i8 rozsuwane na bok i rozkładane do tyłu.

4. Silnik / układ chłodzenia / układ paliwowy
Silnik: DAF MX 13 355 kW (480 KM) 12.9 l EURO 6
Pojemność zbiornika paliwa: 670L
Komora silnika z dodatkową izolacją wygłuszającą
Klapa komory silnika zamykana na klucz
Złącze diagnostyczne umożliwiające diagnozowanie silnika z zewnętrznego urządzenia diagnostycznego

5. Układ kierowniczy, hamulcowy i jezdny, skrzynia biegów
Wielofunkcyjna skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
Hamulce na osi przedniej i tylnej tarczowe, wentylowane.
Układ zapobiegającym blokowaniu kół ABS.
Układ zapobiegający poślizgowi przy ruszaniu ASR.
Układ stabilizacji toru jazdy ESC.
Elektroniczny układ rozdziału sił hamowania EMCDDA
Dodatkowy hamulec retarder zintegrowany ze skrzynią biegów.
Hamulec przystankowy uniemożlwiający ruszenie z otwartymi drzwiami
Automatyczna 12 stopniowa skrzynia biegów ZF – Traxon
TPMS – układ control ciśnienia i temperatury kół.
LDWS – asystent pasa ruchu.
AEBS – automatyczny system awaryjnego hamowania (radar antykolizyjny)
ACC – aktywny tempomat
PCC – cruise control adaptacyjny
Zabudowane nadkola – ochrona przed śniegiem i błotem

6. Światła pojazdu / oświetlenie wewnątrz / sygnalizacja dodatkowa
Reflektory LED zintegrowane z światłami LED do jazdy dziennej.
Światło stop uruchamiane przy załączaniu dodatkowego hamulca Retardera
Reflektory przeciwmgielne – LED
Przyciski “Stop” sygnalizujący przystanek na żądanie / powiadomienie kierowcy
Oświetlenie komory silnika
Podświetlenie stopni wejściowych do autobusu
Oświetlenie wewnątrz główne i nocne sterowane z kokpitu kierowcy
Oświetlenie głównej przestrzeni bagażowej
Klakson pneumatyczny i elektryczny

7. Wyposażenie
Dwustrefowa klimatyzacja sterowana elektronicznie.
Compressor klimatyzacji o mocy 47KW
Camera cofania.
Camera tylnego wejścia
Nawigacja GPS
Dotykowy monitor MMI
Centralny odkurzacz
Sensor deszczu załączający automatycznie wycieraczki
Czujnik zmierzchu włączający automatycznie światła
Lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie
Lusterko wewnętrzne
Lewa szyba kierowcy podgrzewana i otwierana elektrycznie
Cruise control z systemem ograniczającym wzrost prędkości przy stromych zjazdach
Układ blokujący prędkość maksymalną programowany w kierownicy.
Wskaźnik temperatury zewnętrznej w desce rozdzielczej z sygnalizacją Temperatury 4oC
Dwa Wyłączniki instalacji elektrycznej (główny rozłączający akumulator, i drugi pozostawiający zasilanie Webasto, tachografu i autoalarm)
Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika Spheros z możliwością programowania 7 dni do przodu.
Klapy bagażników otwierane pneumatycznie do góry ze sterowaniem z kokpitu kierowcy.
Winylowa osłona przedniej szyby
Zestaw audio i DVD Bosch Professional

Trzy monitory dla pasażerów (pierwszy 22 ”a dwa 19” automatycznie składane)
Podgrzewacz wody Frenzel obok fotela pilota z automatycznym napełnianiem wody.
Sypialnia dla kierowcy z ogrzewaniem i telephon do komunikacji z kierowcą.
Lodówka w przedniej części autokaru.
Dywany w środkowym tunelu, przy ostatnim rzędzie foteli pasażerskich oraz wokół fotela kierowcy
Dywany w przestrzeni bagażowej
Przystosowanie do montażu bagażnika typu ski box

8. Przestrzeń kierowcy:
Pneumatyczny fotel kierowcy dostosowujący się do wagi kierowcy, z ogrzewaniem siedziska i oparcia fotela.
5 dotowa, pneumatyczna regulacja oparcia fotela kierowcy.
Rolety szyby przedniej i bocznej lewej sterowane elektrycznie.
Sejf na documenty umieszczony pod fotelem kierowcy.
9. Przestrzeń pasażerska
Dwupunktowe pasy bezpieczeństwa
Siateczki na prasę umieszczone na tylnej części oparcia
Półki na bagaż umieszczone nad fotelami pasażerów
Indywidualne oświetlenie, nawiew klimatyzacji oraz
przycisk stop dla każdego pasażera
Zasłonki przy szybach bocznych oraz tylnej
Dwa wyjścia ewakuacyjne w dachu z funkcją manualnego uchylenia
Podnóżki przy fotelach pasażerskich

IRIZAR i6s INTEGRAL
1. Dane ogólne / wymiary
Autokar: Irizar
Model: i6s
Typ: Integral
Długość: 14 m
Wysokość: 3.93 m
Szerokość: 2.55m
Ilość osi: 3
Ilość miejsc siedzących 59+1+1
DMC: 26 000kg
Układ drzwi: 1-1-0
Drzwi sterowane elektrycznie z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem i blokadą hamulców gdy są otwarte.
Szyba przednia wielowarstwowa podgrzewana elektrycznie
Szyby boczne zespolone podwójne fabrycznie mocno przyciemniane – VG7

2. Układ zawieszenia
Oś przednia: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
Oś tylna: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
Zawieszenie: z systemem samopoziomującym, sterowanie wysokości pojazdu z kokpitu kierowcy oraz niezależny przechył pojazdu na prawą stronę

3. Wygląd / kolorystyka / materiały
Kolor – srebrny metalik
Lusterka zewnętrzne, zderzaki, osłona chłodnicy w kolorze nadwozia
Felgi aluminiowe Alcoa
Fotele i6+ rozsuwane na bok i rozkładane do tyłu.

4. Silnik / układ chłodzenia / układ paliwowy
Silnik: DAF MX 13 355 kW (480 KM) 12.9 l EURO 6
Pojemność zbiornika paliwa: 670L
Komora silnika z dodatkową izolacją wygłuszającą
Klapa komory silnika zamykana na klucz
Złącze diagnostyczne umożliwiające diagnozowanie silnika z zewnętrznego urządzenia diagnostycznego

5. Układ kierowniczy, hamulcowy i jezdny, skrzynia biegów
Wielofunkcyjna skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
Hamulce na osi przedniej i tylnej tarczowe, wentylowane .
Układ zapobiegającym blokowaniu kół ABS.
Układ zapobiegający poślizgowi przy ruszaniu ASR.
Układ stabilizacji toru jazdy ESC.
Elektroniczny układ rozdziału sił hamowania EBD
Dodatkowy hamulec Retarder zintegrowany ze skrzynią biegów.
Hamulec przystankowy uniemożlwiający ruszenie z otwartymi drzwiami
Zautomatyzowana 12 stopniowa skrzynia biegów ZF – Traxon
TPMS – układ kontroli ciśnienia i temperatury kół.
LDWS – asystent pasa ruchu.
AEBS – automatyczny system awaryjnego hamowania (radar antykolizyjny)
ACC – aktywny tempomat
Zabudowane nadkola – ochrona przed śniegiem i błotem

6. Światła pojazdu / oświetlenie wewnątrz / sygnalizacja dodatkowa
Reflektory LED zintegrowane z światłami LED do jazdy dziennej.
Światło stop uruchamiane przy załączaniu dodatkowego hamulca Retardera
Reflektory przeciwmgielne – LED
Przyciski „Stop” sygnalizujący przystanek na żądanie/ powiadomienie kierowcy
Oświetlenie komory silnika
Podświetlenie stopni wejściowych do autobusu
Oświetlenie wewnątrz główne i nocne sterowane z kokpitu kierowcy
Oświetlenie głównej przestrzeni bagażowej
Klakson pneumatyczny i elektryczny

7. Wyposażenie
Dwustrefowa klimatyzacja sterowana elektronicznie.
Kompresor klimatyzacji o mocy 47KW
Kamera cofania.
Osobny 7 calowy monitor połączony z kamerą cofania
Lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie
Lusterko wewnętrzne
Lewa szyba kierowcy podgrzewana i otwierana elektrycznie
Tempomat z systemem ograniczającym wzrost prędkości przy stromych zjazdach
Układ blokujący prędkość maksymalną programowany w kierownicy.
Wskaźnik temperatury zewnętrznej w desce rozdzielczej z sygnalizacją temperatury 4oC
Dwa Wyłączniki instalacji elektrycznej (główny rozłączający akumulator, i drugi pozostawiający zasilanie Webasto, tachografu i autoalarm)
Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika Spheros z możliwością programowania 7 dni do przodu.
Klapy bagażników otwierane pneumatycznie do góry ze sterowaniem z kokpitu kierowcy.
Winylowa osłona przedniej szyby
Zestaw audio + DVD z trzema monitorami dla pasażerów (pierwszy 21’’ dwa kolejne 19’’ automatycznie składane)
Podgrzewacz wody Frenzel obok fotela pilota z automatycznym napełnianiem wody
Sypialnia dla kierowcy z ogrzewaniem i telefonem do komunikacji z kierowcą.

Lodówka w przedniej i środkowej części autokaru.
Dywany w przedziale pasażerskim oraz wokół kierowcy
Dywany w lukach bagażowych
Przystosowanie do montażu bagażnika typu Ski-box

8. Przestrzeń kierowcy:
Pneumatyczny fotel kierowcy dostosowujący się do wagi kierowcy, z ogrzewaniem siedziska i oparcia fotela.
5 punktowa, pneumatyczna regulacja oparcia fotela kierowcy.
Rolety szyby przedniej i bocznej lewej sterowane elektrycznie.
Sejf na dokumenty umieszczony pod fotelem kierowcy.
Trzecia wycieraczka na przedniej szybie

9. Przestrzeń pasażerska
Dwupunktowe pasy bezpieczeństwa
Siateczki na prasę umieszczone na tylnej części oparcia
Półki na bagaż umieszczone nad fotelami pasażerów
Indywidualne oświetlenie, nawiew klimatyzacji oraz
przycisk stop dla każdego pasażera
Zasłonki przy szybach bocznych oraz tylnej
Dwa wyjścia ewakuacyjne w dachu z funkcją manualnego uchylenia
Podnóżki przy fotelach pasażerskich

KONTAKT +48601850486

IRIZAR i6s INTEGRAL
1. Ogólne dane / wymiary
Marka: Irizar
Model: I6S
Typ: integralny
Długość: 12,2 m
Wysokość: 3,73 m
Szerokość: 2,55 m
Liczba osi: 2
Liczba miejsc 49 + 1 + 1
Rok produkcji: 2019
Dopuszczalna masa całkowita: 19,500 kg
Układ drzwi: 1-1-0
Elektrycznie sterowane drzwi z zabezpieczeniem przeciwpoślizgowym i blokadą hamulca po otwarciu.
Wielowarstwowa szyba przednia podgrzewana elektrycznie
Podwójnie oszklone okna boczne, przyciemniane fabrycznie

2. Układ zawieszenia
Oś przednia: z niezależnym zawieszeniem pneumatycznym
Oś tylna: z niezależnym zawieszeniem pneumatycznym
Zawieszenie: z systemem samopoziomowania, kontrolą wysokości pojazdu z kokpitu kierowcy i niezależnym przechylaniem pojazdu w prawo

3. Wygląd / kolory / materiały
Kolor RAL 9003
Lusterka zewnętrzne, zderzaki, kratka w kolorze nadwozia
Felgi aluminiowe Alcoa
Fotele i6 + rozkładają się na bok i rozkładają do tyłu.

4. Silnik / układ chłodzenia / układ paliwowy
Silnik: DAF MX 11 300 kW (408 KM) 10,8 l EURO 6
Pojemność zbiornika paliwa: 470 L.
Komora silnika z dodatkową izolacją akustyczną
Maskę można zamknąć
Połączenie diagnostyczne do diagnozowania silnika z zewnętrznego urządzenia diagnostycznego

5. Układ kierowniczy, hamulce i podwozie, przekładnia
Wielofunkcyjna kierownica regulowana na dwóch poziomach
Hydrauliczne wspomaganie kierownicy
Wentylowane hamulce tarczowe z przodu iz tyłu.
Układ przeciwblokujący.
System antypoślizgowy przy uruchamianiu ASR.
System stabilizacji ESC.
Elektroniczny rozkład siły hamowania EBD
Dodatkowy hamulec zwalniający zintegrowany z przekładnią.
Hamulec stop, który uniemożliwia uruchomienie, gdy drzwi są otwarte
Zautomatyzowana 12-biegowa przekładnia ZF – Traxon
TPMS – system kontroli ciśnienia i temperatury koła.
LDWS – asystent pasa ruchu.
AEBS – automatyczny system hamowania awaryjnego (radar antykolizyjny)
ACC – aktywny tempomat

6. Oświetlenie pojazdu / oświetlenie wnętrza / dodatkowa sygnalizacja
Reflektory LED ze zintegrowanymi diodowymi światłami do jazdy dziennej.
Światło stopu włącza się po włączeniu dodatkowego hamulca zwalniającego
Światła przeciwmgielne – LED
Przyciski „Stop” sygnalizują kierowcy zatrzymanie w razie potrzeby / powiadomienie
Oświetlenie komory silnika

Podświetlenie na schodach wejścia do autobusu
Oświetlenie wewnętrzne i nocne sterowane z kokpitu kierowcy
Oświetlenie głównego przedziału bagażowego
Klakson pneumatyczny i elektryczny

7. Sprzęt
Dwustrefowy system klimatyzacji sterowany elektronicznie.
Sprężarka klimatyzacji 47 kW
Kamera cofania.
Oddzielny 7-calowy monitor jest podłączony do kamery cofania
Lusterka zewnętrzne ogrzewane i obsługiwane elektrycznie
Lustro wewnętrzne
Wbudowane nadkola – ochrona przed śniegiem i błotem
Lewe okno kierowcy jest ogrzewane i otwierane elektrycznie
Tempomat z systemem ograniczania prędkości na stromych zjazdach
Szybki program blokujący programowany w kierownicy.
Wyświetlacz temperatury zewnętrznej na desce rozdzielczej z sygnalizacją temperatury 4 ° C
Dwa przełączniki do instalacji elektrycznej (główne odłączenie akumulatora i drugi, który opuszcza zasilanie Webasto, tachograf i alarm samochodowy)
Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika Spheros z możliwością zaprogramowania z 7-dniowym wyprzedzeniem.
Pokrywa bagażnika otwierała się pneumatycznie do góry i była sterowana z kokpitu kierowcy.
Zestaw audio + DVD z dwoma monitorami dla pasażerów.
Podgrzewacz wody obok fotela pilota
Lodówka przed autobusem.
Dywany w środkowym tunelu, w ostatnim rzędzie siedzeń i wokół siedzenia kierowcy
Wykładzina cargo
Dostosowanie do montażu pudełka na narty
Odkurzacz centralny na pokładzie

 

 

IRIZAR i6s INTEGRAL
1. Dane ogólne / wymiary / konstrukcja /
Autokar: Irizar
Model: i6s
Typ: Integral
Długość: 15 m
Wysokość: 3.93 m
Szerokość: 2.55m
Ilość osi: 3
Ilość miejsc siedzących 56 +1 +1
Rok produkcji: 2017
VIN: VS916AD00H1016844

Drzwi sterowane elektrycznie z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem i blokadą hamulców gdy są otwarte. .
Szyby boczne zespolone podwójne fabrycznie przyciemniane

2. Układ zawieszenia
Oś przednia: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
Oś tylna: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
Zawieszenie: z systemem samopoziomującym, sterowanie wysokości pojazdu z kokpitu kierowcy oraz niezależny przechył pojazdu na prawą stronę

3. Wygląd / kolorystyka / materiały
Lusterka zewnętrzne, zderzaki, osłona chłodnicy w kolorze nadwozia
Felgi aluminiowe Alcoa
Opony Michelin M+S 295/80 R22,5
Fotele i6s rozsuwane na bok i rozkładane do tyłu.

4. Silnik / układ chłodzenia / układ paliwowy
Silnik: DAF MX 11 320KW/430HP
Pojemność zbiornika paliwa: 1050L
Komora silnika z dodatkową izolacją wygłuszającą
Klapa komory silnika zamykana na klucz

5. Układ kierowniczy, hamulcowy i jezdny, skrzynia biegów
Skórzna wielofunkcyjna kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
Hamulce na osi przedniej i tylnej tarczowe, wentylowane .
Układ zapobiegającym blokowaniu kół ABS.
Układ zapobiegający poślizgowi przy ruszaniu ASR.
Układ stabilizacji toru jazdy ESC.
Elektroniczny układ rozdziału sił hamowania EBD
Dodatkowy hamulec Retarder zintegrowany ze skrzynią biegów.
Hamulec przystankowy uniemożlwiający ruszenie z otwartymi drzwiami
Zautomatyzowana 12 stopniowa skrzynia biegów ZF – Astronic
TPMS – układ kontroli ciśnienia i temperatury kół.
LDW – asystent pasa ruchu
FCW – radar antykolizyjny.
ACC – aktywny tempomat

6. Światła pojazdu / oświetlenie wewnątrz / sygnalizacja dodatkowa
Reflektory LED ze światłami do jazdy dziennej
Światło stop uruchamiane przy załączaniu dodatkowego hamulca Retardera
Reflektory przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
Przyciski „Stop” sygnalizujący przystanek na żądanie/ powiadomienie kierowcy
Oświetlenie komory silnika

Podświetlenie stopni wejściowych do autobusu
Oświetlenie wewnątrz główne i nocne sterowane z kokpitu kierowcy
Oświetlenie głównej przestrzeni bagażowej
Klakson pneumatyczny i elektryczny

7. Wyposażenie
Dwustrefowa klimatyzacja sterowana elektronicznie.
Kompresor klimatyzacji o mocy 47KW
Kamera cofania.
Sensor deszczu załączający automatycznie wycieraczki
Czujnik zmierzchu włączający automatycznie światła
Komputer pokładowy
Lusterka zewnętrzne podgrzewane, elektryczna regulacja oraz elektryczne składanie lusterek.
Lusterko wewnętrzne
Lewa szyba kierowcy podgrzewana i otwierana elektrycznie
Tempomat z systemem ograniczającym wzrost prędkości przy stromych zjazdach
Układ blokujący prędkość maksymalną programowany w kierownicy.
Wskaźnik temperatury zewnętrznej w desce rozdzielczej z sygnalizacją temperatury 4oC
Dwa Wyłączniki instalacji elektrycznej (główny rozłączający akumulator, i drugi pozostawiający zasilanie Webasto, tachografu i autoalarm)
Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika Spheros z możliwością programowania 7 dni do przodu.
Klapy bagażników otwierane pneumatycznie do góry ze sterowaniem z kokpitu kierowcy.
Zestaw audio + DVD Bosch.
Sypialnia dla kierowcy z ogrzewaniem i telefonem do komunikacji z kierowcą.
Lodówka w przedniej części autokaru.
Ruter Wi-Fi 4G
Kuchnia przy środkowym wejściu Frenzel FOAS110
Trzecia wycieraczka na przedniej szybie.

8. Przestrzeń kierowcy:
Pneumatyczny fotel kierowcy dostosowujący się do wagi kierowcy, z ogrzewaniem siedziska i oparcia fotela.
5 punktowa, pneumatyczna regulacja oparcia fotela kierowcy.
Rolety szyby przedniej i bocznej lewej sterowane elektrycznie.
Sejf na dokumenty umieszczony pod fotelem kierowcy

9. Przestrzeń pasażerska
Fotele i6 rozkładane i rozsuwane
Indywidualny system tabletów dla każdego pasażera (Multimedia, Internet, TV, Gry)
3-punktowe pasy bezpieczeństwa
Gniazdka 230V i USB przy każdym fotelu pasażera.
Siateczki na prasę umieszczone na tylnej części oparcia
Zamykane półki nad pasażerami typu Aircraft
Indywidualne oświetlenie, nawiew klimatyzacji oraz
przycisk stop dla każdego pasażera
Zasłonki przy szybach bocznych oraz tylnej
Dwa wyjścia ewakuacyjne w dachu z funkcją manualnego uchylenia
Podnóżki przy fotelach pasażerskich
Wykładzina w całej przestrzeni pasażerskiej.

KONTAKT: +48601850486

IRIZAR i6s INTEGRAL
1. Dane ogólne / wymiary
Autokar: Irizar
Model: i6s
Typ: Integral
Długość: 13 m
Wysokość: 3.73 m
Szerokość: 2.55m
Ilość osi: 2
Ilość miejsc siedzących 55+1+1
Rok produkcji: 2019
DMC: 19 500kg
Układ drzwi: 1-1-0
Drzwi sterowane elektrycznie z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem i blokadą hamulców gdy są otwarte.
Szyba przednia wielowarstwowa podgrzewana elektrycznie
Szyby boczne zespolone podwójne fabrycznie mocno przyciemniane – VG7

2. Układ zawieszenia
Oś przednia: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
Oś tylna: na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym
Zawieszenie: z systemem samopoziomującym, sterowanie wysokości pojazdu z kokpitu kierowcy oraz niezależny przechył pojazdu na prawą stronę

3. Wygląd / kolorystyka / materiały
Kolor RAL 9003
Lusterka zewnętrzne, zderzaki, osłona chłodnicy w kolorze nadwozia
Felgi aluminiowe Alcoa
Fotele i6+ rozsuwane na bok i rozkładane do tyłu.

4. Silnik / układ chłodzenia / układ paliwowy
Silnik: DAF MX 11 300 kW (408 KM) 10.8 l EURO 6
Pojemność zbiornika paliwa: 470L
Komora silnika z dodatkową izolacją wygłuszającą
Klapa komory silnika zamykana na klucz
Złącze diagnostyczne umożliwiające diagnozowanie silnika z zewnętrznego urządzenia diagnostycznego

5. Układ kierowniczy, hamulcowy i jezdny, skrzynia biegów
Wielofunkcyjna skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
Hamulce na osi przedniej i tylnej tarczowe, wentylowane .
Układ zapobiegającym blokowaniu kół ABS.
Układ zapobiegający poślizgowi przy ruszaniu ASR.
Układ stabilizacji toru jazdy ESC.
Elektroniczny układ rozdziału sił hamowania EBD
Dodatkowy hamulec Retarder zintegrowany ze skrzynią biegów.
Hamulec przystankowy uniemożlwiający ruszenie z otwartymi drzwiami
Zautomatyzowana 12 stopniowa skrzynia biegów ZF – Traxon
TPMS – układ kontroli ciśnienia i temperatury kół.
LDWS – asystent pasa ruchu.
AEBS – automatyczny system awaryjnego hamowania (radar antykolizyjny)
ACC – tempomat aktywny

6. Światła pojazdu / oświetlenie wewnątrz / sygnalizacja dodatkowa
Reflektory LED zintegrowane z światłami LED do jazdy dziennej.
Światło stop uruchamiane przy załączaniu dodatkowego hamulca Retardera
Reflektory przeciwmgielne – LED

Przyciski „Stop” sygnalizujący przystanek na żądanie/ powiadomienie kierowcy
Oświetlenie komory silnika
Podświetlenie stopni wejściowych do autobusu
Oświetlenie wewnątrz główne i nocne sterowane z kokpitu kierowcy
Oświetlenie głównej przestrzeni bagażowej
Klakson pneumatyczny i elektryczny

7. Wyposażenie
Dwustrefowa klimatyzacja sterowana elektronicznie.
Kompresor klimatyzacji o mocy 47KW
Kamera cofania.
Osobny 7 calowy monitor połączony z kamerą cofania
Lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie
Lusterko wewnętrzne
Lewa szyba kierowcy podgrzewana i otwierana elektrycznie
Tempomat z systemem ograniczającym wzrost prędkości przy stromych zjazdach
Układ blokujący prędkość maksymalną programowany w kierownicy.
Wskaźnik temperatury zewnętrznej w desce rozdzielczej z sygnalizacją temperatury 4oC
Dwa Wyłączniki instalacji elektrycznej (główny rozłączający akumulator, i drugi pozostawiający zasilanie Webasto, tachografu i autoalarm)
Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika Spheros z możliwością programowania 7 dni do przodu.
Klapy bagażników otwierane pneumatycznie do góry ze sterowaniem z kokpitu kierowcy.
Zestaw audio Actia + DVD z dwoma monitorami dla pasażerów.
Podgrzewacz wody obok fotela
Sypialnia dla kierowcy z ogrzewaniem i telefonem do komunikacji z kierowcą.
Lodówka w przedniej części autokaru.
Dywany w środkowym tunelu, przy ostatnim rzędzie foteli pasażerskich oraz wokół fotela kierowcy
Wykładziny w bagażnikach
Przystosowanie do montażu bagażnika typu Ski-box
Odkurzacz centralny
Zabudowane nadkola – ochrona przed śniegiem i błotem

8. Przestrzeń kierowcy:
Pneumatyczny, fotel kierowcy dostosowujący się do wagi kierowcy, z ogrzewaniem siedziska i oparcia fotela.
5 punktowa, pneumatyczna regulacja oparcia fotela kierowcy.
Rolety szyby przedniej i bocznej lewej sterowane elektrycznie.
Sejf na dokumenty umieszczony pod fotelem kierowcy.

9. Przestrzeń pasażerska
Dwupunktowe pasy bezpieczeństwa
Skórzane zagłówki w fotelach
Siateczki na prasę umieszczone na tylnej części oparcia
Stoliczek przy fotelu dla każdego z pasażerów
Półki na bagaż umieszczone nad fotelami pasażerów
Indywidualne oświetlenie, nawiew klimatyzacji oraz
przycisk stop dla każdego pasażera
Zasłonki przy szybach bocznych oraz tylnej
Dwa wyjścia ewakuacyjne w dachu z funkcją manualnego uchylenia
Podnóżki przy fotelach pasażerskich
Posiadamy dwie identyczne sztuki tego autokaru.